Back to top

Strefa Cross Fabric

Strefa CrossFabric to wydzielone miejsce w każdym z klubów FF, gdzie można trenować (w zorganizowanych grupach pod okiem trenerów lub indywidualnie) trening Cross oparty o m.in. dwubój olimpijski, gimnastykę sportową, czy treningi kondycyjne. Jeśli szukasz miejsca gdzie Twoja sprawność rzeczywiście się zmieni - będziesz silniejszy, szybszy, uporasz się z wadami postawy i nauczysz nowych umiejętności - sprawdź zajęcia WOD lub Technika w zakładkach Cross. Atmosfera wspólnej pracy i pokonywanie własnych słabości są wpisane w ten system!

Cross
( grupa początkująca, zaawansowana )

zajęcia grupowe prowadzone według filozofii "wysiłku o wysokiej intensywności z wykorzystaniem ruchów złożonych". Nauczysz się poprawnie podnosić ciężary, opanujesz podstawowe umiejętności gimnastyczne, będziesz szybszy, bardziej wydolny, zwiększy się twoja gibkość i elastyczność. Z dnia na dzień poczujesz, że Twoje ciało i umysł są w stanie pokonać coraz więcej przeszkód!

Kettlebell
( grupa początkująca, zaawansowana )

Zajęcia oparte o pracę z odważnikami kulowymi (ros. "giria", ang. "kettlebell"). Możesz spodziewać się treningu siłowego z wykorzystaniem obciążeń w formie żeliwnych kul o wadze od 4 do... 60 kg.

Technika Podnoszenia Ciężarów
( grupa początkująca, zaawansowana )
prowadzący Tomasz Urbański

Technika Podnoszenia Ciężarów - dwubój olimpijski to dyscyplina sportowa złożona z dwóch konkurencji: podrzutu i rwania. Jeśli chcesz nauczyć się tej fascynującej sztuki, nabrać siły i dynamiki - skorzystaj z zajęć z aktualnym Mistrzem Polski, trenerem Tomkiem.

Mobility
( grupa początkująca )

Jeśli zmagasz się z bólem wywołanym złą postawą, chcesz wynagrodzić swojemu ciału setki godzin spędzonych na krześle lub fotelu, chcesz wyraźnie zwiększyć komfort na codzień lub poprawić swój potencjał sportowca - koniecznie sprawdź jak można to zrobić wykorzystując piłki, rollery, taśmy elastyczne i aktywny stretching.

Street Workout / Kalistenika
( grupa początkująca )

Treningi z wykorzystaniem ciężaru własnego ciała i praca nad nauką elementów gimnastyki sportowej. Nauczysz się stania na rękach, wejść siłowych na kółkach gimnastycznych i przysiadów na jednej nodze. Twoje ciało szybko nabierze siły i elastyczności.