Aktualności
w FitFabric

Ważny komunikat dotyczący zmian w Strefie Klienta!

Drodzy Klubowicze, 

ze względu na obowiązujące obostrzenia, kluby Fit Fabric są nadal zamknięte, a członkostwa pozostają zawieszone. 
Nasz zespół przygotowując się na ponowne otwarcie rozwija i udoskonala usługi dostępne w ramach całej sieci klubów fitness.
Jednym z planowanych usprawnień jest zmiana systemu do obsługi naszych Klientów. 

Ta zmiana nie ma wpływu na korzystanie z dotychczasowych usług w klubach, a wiąże się z korzyściami w postaci nowych funkcjonalności.

Co się zmieni?

  • Aplikacja, w której będzie można zarządzać swoim Kontem Klubowicza. 
  • Dotychczasowa Strefa Klienta zmieni nazwę na Portal Klienta. 
  • Zmiany będą wymagały Wasze hasła do Portalu Klienta.
  • W nowym Portalu Klienta nie będzie dostępu do dotychczas wystawionych faktur, dlatego prosimy o ich pobranie jeszcze przed zmianą – maksymalnie do 29.04.2021 r.
  • Zmianie ulegną zasady zapisu na grupowe zajęcia fitness. Dokładne informacje na ten temat przekażemy w kolejnych wiadomościach, tuż przed możliwym terminem otwarcia klubów – zarówno na stronie internetowej, jak i w wiadomościach mejlowych.

Jakie funkcjonalności będą dostępne?

W Portalu Klienta każdy Klubowicz będzie miał dostęp do:

  • swojego profilu
  • zapisów na zajęcia i historii zapisów na zajęcia
  • płatności
  • szczegółów kontraktu
  • historii wykorzystanych produktów
  • ustawień płatności
  • dokumentów

Aplikacja pozwala na:

  • śledzenie grafików zajęć
  • zapisy na zajęcia 
  • ocenę zajęć i instruktora    
  • ustawienie celu treningowego, np.: liczba kroków, dystans, spalone kalorie, liczba treningów
  • widok aktualnego członkostwa
  • śledzenie historii aktywności 

To wszystko już w nowym systemie!

O dokładnej dacie wdrożenia tej zmiany będziemy informować Was w kolejnych wiadomościach wraz ze szczegółami dotyczącymi logowania i zapisów na zajęcia fitness.

Ważne:

Od 30.04.2021 r. do czasu uruchomienia nowego systemu, co nastąpi na pewno przed otwarciem klubów, nie będzie możliwy dostęp do Strefy Klienta. Poinformujemy Was o dacie startu nowego systemu.